wtorek, 18 sierpnia 2015

Zaklęci w czasie - Bohaterowie

Teraz mam dla was pilną informację! Ze względu na zbliżający się kolejny rok szkolny, chcę przedstawić wam ważne informację!
1. Od teraz będę publikować TYLKO oto te nowe opowiadanie "Zaklęci w czasie" oraz "Sekrety Miłości". Dopiero, gdy skończę jedno z tych opowiadań rozpoczne publikować kolejne, zawieszone.
2. W między czasie pojawi się ostatnia część SasoDeia "Totalny Kataklizm" i będą wstawiane również one-shoty. 
3. Nie obecuje, że rozdziały będą się pojawiały co tydzień, bo to nie wykonalne (przynajmniej w moim przypadku z moim trybem życia), jednak nie będzie długich przerw... Przynajmniej się postaram. 
4. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ muszę uporządkować wszystkie opowiadania, bo wkrótce mój mózg ekspoduje od nadmiaru nowych pomysłów. 
5. Nie poganiajcie mnie, bo to niestety nie da nic. Trudno, bywa.
6. Ktoś chcę być infomowany o nowych rozdziałach? Moje GG - 54527801. Co nie oznacza, że pisać do mnie nie można. Bo można. Z chęcią się poznam z moimi czytelnikami.
7. To chyba tyle... W razie, gdy tylko coś sobie przypomne... Napisze. 
Ah... I pierwszy rozdział opowiadania przedstawie wam jutro. No i... Jest to na podstawie serialu Spartakusa, trzeci sezon - Wojna Potępionych. Kto nie oglądał nie będzie miał problemu z fabułą bo tworze kompletnie inną historię. Jednak jeżeli chodzi o postacie... Nie będziecie wiedzieli jak wyglądają poboczne postacie. 

*~~*~~*

Czasy współczesne, Stany Zjednoczone, Rok 2015


1) Andrej Pejic
2) Lat 24
3) 188 cm



1) Frieda Rose
2) Lat 20
3) 176 cm



1) George Boleyn
2) Lat 20
3) 190 cm



1) Andrew Biersack (Andy)
2) Lat 24
3) 193 cm



1) Jenny Parker
2) Lat 18
3) 175 cm

Czasy starożytnego Rzymu, Kapuia, (73-71 p.n.e)

Ludzie Spartakusa:


1) Agron
2) Lat 32
3) 188 cm



1) Nasir
2) Lat 26
3) 173 cm



1) Spartakus
2) Lat 32
3) 188 cm



1) Crixsus
2) Lat 36
3) 180 cm



1) Saxa
2) Lat 30
3) 171 cm



1) Gannikus
2) Lat 33
3) 180 cm



1) Naevia
2) Lat 34
3) 178 cm


Ludzie Juliusza Krassusa:



1) Marek Licyniusz Krassus
2) Lat 40
3) 182 cm



1) Tyberiusz Krassus
2) Lat 23
3) 180 cm



1) Gajusz Juliusz Cezar
2) Lat 29
3) 183 cm

3 komentarze:

  1. Ehh.... super bohaterzy... Zwłaszcza Nasir i Agron... Ze względu na tą pare oglądałam "Spartakusa"... I to wszystkie odcinki...
    Czekam na Crazy Boys...
    Pozdrowionka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie karuzeli uczuć TT_TT. Ale postacie świetne :D. Zwłaszcza, że znowu jest Andy <3.
    ~Eleila

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy zobaczyłam, że w opowiadaniu będą występować postacie z serialu ,,Spartacus" prawie upuściłam telefon. To mój drugi ulubiony serial i mam przeczucie, że to opowiadanie stanie się moim ulubionym.

    love. ♡
    Infinity ∞

    OdpowiedzUsuń