poniedziałek, 20 czerwca 2016

INFORMACJA

Jak to czasem bywa, nie każdy dotrzymuje obietnic. Nie ma mnie już od ponad miesiąc na blogu. Przykro mi z tego powodu, jak i tego, że niektórzy nie potrafią się zachować i wypisują do mnie na GG... Różne teksty, które w żaden sposób nie są miłe :") Wszystko się tworzy. Wszystko staram się przelać na komputer. Ale zrozumcie JUŻ 24 JEST ZAKOŃCZENIE ROKU, WIĘC TROCHĘ SAMOOPANOWANIA! Niestety, mam swoje problemy zdrowotne jak i prywatne, więc nie mam za wiele czasu. W wakacje powinnam mieć go ciut więcej. Do tego też dochodzi u mnie brak weny. Mam napoczęte rozdziały, a nie potrafię ich dobrze skończyć. Także wybaczcie mi za opóźnienia. Do końca miesiąca powinnam coś wstawić.
Pozdrawiam i dziękuję tym, którzy są wytrwali ~

2 komentarze:

  1. nie ma sprawy poczekam bo warto , życzę zdrowia i dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Miku co się dzieje? Jakie problemy zdrowotne? Ojoj.. :c

    OdpowiedzUsuń